Loopbaanankersspel

Het loopbaanankersspel helpt je om in beeld te krijgen wat jouw drijfveren zijn, op een snelle en intuïtieve manier! Gebaseerd op de loopbaanankers van Edgar Schein, onderzoek je welke elementen invloed hebben op jouw loopbaankeuzes, in het verleden, nu en later! Want hoe beter jij weet om welke elementen het gaat, hoe beter jij de regie zélf kunt voeren over je loopbaan!

In onze workshop Loopbaanankersspel leer je als gesprekspartner (leidinggevende, teamleider, loopbaancoach, P&O-medewerker) hoe je het spel speelt, wat loopbaanankers zijn en op welke manier je dat ‘goede gesprek’ kunt laten ontstaan, zodat jouw medewerker ook écht zelf de eerste stappen kan zetten! Niet omdat wij weten hoe jij dat zou moeten doen, maar omdat wij erin geloven dat jij zelf heel goed weet hoe je dat het beste kunt doen. Deze tool biedt je een basis, jouw gesprek met je medewerker is waar het om draait.

Bestellen

Het spel kost 25,- euro excl. btw en verzendkosten. Bestellen kan door een mail te sturen naar aanvraagacademie@cnv.nl

Meer weten?

Meer weten over onze trainingen, advies en begeleiding? Stuur een mail naar onze trainingscoördinator Jacqueline van Grevengoed: aanvraagacademie@cnv.nl. Of bel 030 751 1747.