Actief voor CNV

Bekijk de vacatures voor vrijwilligers bij CNV

Wil jij net als CNV het verschil maken? Je inzetten voor een goede zaak? Impact maken in het dagelijkse leven van jouw collega’s in de sector? Word vrijwilliger bij CNV.

Waardevol vrijwilligerswerk

Bij CNV zetten we ons in voor werkenden, werkzoekenden en gepensioneerden binnen tal van sectoren. Dit doen we samen met onze leden. Door onze vrijwilligers weten we wat er speelt binnen bedrijven en sectoren. Wil jij jouw steentje bijdragen, op een manier die bij jouw kwaliteiten en ambities past? Word vrijwilliger. Met elke vrijwilligersfunctie bij CNV krijg je de kans om nog waardevoller te zijn.

Word ook actief voor CNV

Ga bijvoorbeeld aan de slag als vertrouwenspersoon, vakbondsconsulent, belastingformulierinvuller, or-lid namens CNV of vrijwilliger in jouw sector.

Benieuwd naar alle vrijwilligersfuncties?

Ontwikkel je met CNV

Als vrijwilliger vervul je een belangrijke taak voor CNV. Daarbij verdien jij ondersteuning. En daarom kan je als vrijwilliger bij CNV gratis trainingen en vaardigheidsworkshops volgen.

Benieuwd naar het complete trainingsaanbod voor vrijwilligers?