Provincieorganisator jubilarissen

Vrijwilliger worden bij CNV

Als provincieorganisator jubilarissen ben jij een toegankelijk en communicatief persoon die zich als een vis in het water voelt tussen de leden. Je werkt nauw samen met de provinciaal coördinator jubilarissen: je vaste aanspreekpunt in de voorbereiding en op uitvoeringsgebied. Samen trappen jullie het seizoen af, waarna je de bijeenkomsten, samen met de andere vrijwilligers, vormgeeft.

Wat doet een provincieorganisator jubilarissen?

Als organisator van jubilarissen draag je bij aan een betere samenleving. Het menselijke contact en de glimlach die je op de gezichten van onze trouwe leden tovert, geven je immense voldoening. Organiseren zit in jouw DNA. Je werkt gestructureerd en overzichtelijk naar het uiteindelijke evenement toe. Met jouw creativiteit ontwikkel je aantrekkelijke programma's. Je werkt alleen, maar ook in teamverband om de jubilarissen in het zonnetje te zetten.

Wat heb jij eraan?

Voor jou is je werk pas écht af als je hen een onvergetelijke dag hebt bezorgd. Wat je ervoor terugkrijgt?

• Het staat goed op je cv.
  • Je eigen netwerk wordt groter.
  • Je krijgt vanuit CNV begeleiding, ondersteuning en advies.
  • Je kunt gratis deelnemen aan de trainingen van CNV kaderacademie.
  • Je reiskosten worden vergoed.

Hoe ziet de rol eruit in de praktijk?

Voor jou is organiseren een tweede natuur. Dit betekent dat je:

• Als geen ander de jubilarissen een warme welkom te bieden.
  • Het liefst het onderste uit de kan haalt voor onze CNV-leden.
  • Kwalitatieve en CNV-waardige jubilarisvieringen organiseert.
  • De leden die vanwege hun gezondheid of leeftijd niet in staat zijn om een locatie te bezoeken, je met een bos bloemen thuis bezoekt.
  • Je graag in teamverband werkt, maar ook uitstekend zelfstandig functioneert.
  • Service- en klantgericht bent.

Wat we vragen van een provincieorganisator jubilarissen

Je bent vooral een toegankelijk en communicatief persoon die zich als een vis in het water voelt tussen de leden. Je werkt nauw samen met de provinciaal coördinator jubilarissen: je vaste aanspreekpunt in de voorbereiding en op uitvoeringsgebied. Samen trappen jullie het seizoen af, waarna je de bijeenkomsten, samen met de andere vrijwilligers, vormgeeft.

Om deze rol goed uit te kunnen oefenen, vragen wij van jou:

• Verantwoordelijkheid voor de planning en de uitvoering van één of meerdere bijeenkomsten.
  • De evaluatiebijenkomst van je eigen regio bij te wonen.
  • Mondeling vaardigheden: je betrekt je collega-organisatoren optimaal bij de organisatie.
  • Een terugkoppeling na afloop van een bijeenkomst aan de provinciaal en landelijk coördinator jubilarissen.
  • Een oplossingsgerichte blik. Je handelt problemen zelf af, of in overleg met de landelijke coördinator jubilarissen.
  • Representatief gedrag: je vertegenwoordigt de organisatie.

Interesse in dit waardevolle vrijwilligerswerk voor CNV?

Meld je aan, dan nemen we contact met je op.

Telefoonnummer
E-mailadres