Het cao-traject Bouwen Infra gaat van start

We gaan inzetten op een zo goed mogelijke cao voor jou. Aan jou dus om ons te laten horen wat jij belangrijk vindt. Doe dit uiterlijk 24 oktober want op 25 oktober gaat de cao-commissie de voorstellen definitief vaststellen.

Op 31 oktober gaan de cao-onderhandelingen van start. Wij onderhandelen namens jou, daarom willen wij van jou weten wat voor jou echt belangrijk is. We hebben een korte enquête gemaakt om daarachter te komen. Vul hem uiterlijk 24 oktober in.

Jij kunt tot die tijd ook op de cao-pagina jouw idee plaatsen of stemmen op een idee van iemand anders. Jouw collega's die geen lid zijn kunnen dit ook doen. Aan het eind van de enquête kom je vanzelf op jouw cao-pagina. Sla die pagina ook op als bookmark. Dan kun jij gedurende het cao-traject heel snel zien of er nieuws is, kun je snel je vraag stellen of makkelijk de link naar je collega sturen.

Maak kans op die Profi Bouwradio

Hoe? Gewoon de enquete invullen. Wij verloten onder de invullers een echte Professionele bouwradio.

Maak jouw collega lid

Hoe meer leden we hebben, hoe meer invloed we hebben bij de onderhandelingen. Dat is een simpel feit. Als jij nu jouw collega lid maakt, dan ontvang jij als trouw lid een cadeaubon t.w.v. € 20,- (voor elk lid die jij werft). Leuk sparen richting de feestdagen straks?! Ga naar de site voor meer info. Jouw collega betaalt voor de eerste 6 maanden in totaal € 24,-.

Doe mee met dit cao-traject. Voor nu vul de enquête in en plaats je ideeën. Later in het traject kunnen we je andere vragen stellen of een Poll delen op de cao-pagina. Dat helpt ons bij de onderhandelingen die we namens jou doen.

Gijs Lokhorst
M 06 5120 2970