activiteiten voor leden

Activiteiten voor leden

Volg een CNV webinar, workshop of stel je vragen bij een spreekuur. CNV organiseert verschillende activiteiten voor leden. Ontdek ons aanbod en meld je aan.

Ontwikkel jezelf met CNV

Al sinds 2015 hebben alle werkgevers een scholingsplicht. Op die manier zorgen werkgevers ervoor dat jij je werk goed kunt blijven doen. Ook als vakbond dragen wij graag ons steentje bij. We zetten ons voor je in aan de cao-onderhandelingstafel als het gaat om jouw ontwikkeling. Daarnaast bieden we diverse leuke en leerzame activiteiten exclusief voor CNV-vakbondsleden. In de vorm van evenementen, webinars, workshops, cursussen en regionale activiteiten en inloopspreekuren. Op deze pagina vind je een overzicht van ons actuele aanbod van activiteiten voor leden.

CNV webinars, workshops en cursussen

Een CNV webinar is helemaal gratis. Voor deelname aan workshops op locatie vragen we een kleine bijdrage: € 25 voor een workshop van een hele dag en € 12,50 voor een workshop van een halve dag. De overige kosten van de workshops met professionele trainers nemen wij als CNV voor onze rekening.

Kies jouw webinars, workshops en/of cursussen en meld je aan:

kadertraining academie

Workshop: Hoe houd ik focus en aandacht

Ben je nét bezig met dat belangrijke project, haalt één mailtje je focus en aandacht volledig overhoop. Of heb je een goed idee voor de vergadering van vanmiddag, word je aandacht getrokken door jouw to-do lijstje. Klinkt dit herkenbaar? Tijd om je in te schrijven voor de workshop Hoe houd ik focus en aandacht!

Workshop: Ontdek jouw talenten

Iedereen op de werkvloer heeft zijn of haar eigen talenten. Dingen waar je in uitblinkt. Maar niet iedereen kent de eigen talenten. Ben jij benieuwd naar jouw eigen talenten en nieuwsgierig hoe jij talenten bij jouw collega’s kunt ontdekken? Schrijf je dan in voor de workshop Ontdek jouw talenten!

agressie horeca

Workshop: Omgaan met verbale dominantie op jouw werk

Klanten of collega’s die zich dominant gedragen. Door agressieve woorden te gebruiken, te intimideren of in sommige gevallen zelfs te gaan schelden. Helaas komt dit steeds vaker voor. Hoe ga je ermee om? En hoe kun je het voorkomen? Je leert het in de workshop Omgaan met verbale dominantie!

Workshop OR Netwerkcafé: ondernemingsraad en personeelsvertegenwoordiging

Je bent lid van CNV en wil meer weten over medezeggenschap ondernemingsraad (OR) of over personeelsvertegenwoordiging (PVT). Want wat heb jij daar als werknemer eigenlijk aan? Hoeveel invloed kan jij uitoefenen? Doet de OR ook iets voor je als je een flexcontract hebt? En wat is eigenlijk het verschil tussen een OR en een PVT? Krijg antwoord op je vragen tijdens dit Netwerkcafé. Denk je dat OR-lid zijn wel wat voor jou is? Dan kan je hier de benodigde kennis opdoen.

Schrijf je in

Gratis regionale activiteiten en spreekuren

Momenteel zijn er geen gratis regionale activiteiten en spreekuren gepland. Zodra er nieuwe regionale activiteiten voor leden beschikbaar zijn, vind je ze hier.

Veelgestelde vragen over activiteiten voor leden

Laat je stem horen en word nu lid!

Samen staan we sterker. Tijdelijk betaal je in totaal € 24,- voor de eerste zes maanden.

• Betere arbeidsvoorwaarden
  • Hulp bij professionele ontwikkeling
  • Rechtshulp voor werk en privé