Workshops najaar 2024

Onze Ledenacademie organiseert leuke en leerzame workshops speciaal voor leden. Je vindt ze allemaal op deze pagina. Heb je interesse in een van deze workshops? Meld je aan via het aanmeldformulier via de bijbehorende workshop pagina. Voor deelname aan de workshops vragen wij een bijdrage van € 25,00 (workshop hele dag) of € 12,50 (workshop halve dag).

Welke workshops zijn er?

kadertraining academie

Workshop: Hoe houd ik focus en aandacht

Ben je nét bezig met dat belangrijke project, haalt één mailtje je focus en aandacht volledig overhoop. Of heb je een goed idee voor de vergadering van vanmiddag, word je aandacht getrokken door jouw to-do lijstje. Klinkt dit herkenbaar? Tijd om je in te schrijven voor de workshop Hoe houd ik focus en aandacht!

Workshop: Ontdek jouw talenten

Iedereen op de werkvloer heeft zijn of haar eigen talenten. Dingen waar je in uitblinkt. Maar niet iedereen kent de eigen talenten. Ben jij benieuwd naar jouw eigen talenten en nieuwsgierig hoe jij talenten bij jouw collega’s kunt ontdekken? Schrijf je dan in voor de workshop Ontdek jouw talenten!

agressie horeca

Workshop: Omgaan met verbale dominantie op jouw werk

Klanten of collega’s die zich dominant gedragen. Door agressieve woorden te gebruiken, te intimideren of in sommige gevallen zelfs te gaan schelden. Helaas komt dit steeds vaker voor. Hoe ga je ermee om? En hoe kun je het voorkomen? Je leert het in de workshop Omgaan met verbale dominantie!

Workshop OR Netwerkcafé: ondernemingsraad en personeelsvertegenwoordiging

Je bent lid van CNV en wil meer weten over medezeggenschap ondernemingsraad (OR) of over personeelsvertegenwoordiging (PVT). Want wat heb jij daar als werknemer eigenlijk aan? Hoeveel invloed kan jij uitoefenen? Doet de OR ook iets voor je als je een flexcontract hebt? En wat is eigenlijk het verschil tussen een OR en een PVT? Krijg antwoord op je vragen tijdens dit Netwerkcafé. Denk je dat OR-lid zijn wel wat voor jou is? Dan kan je hier de benodigde kennis opdoen.

Bijdrage workshops

Voor deelname aan de workshops Ledenacademie vragen wij een bijdrage van € 25,00 voor een workshop van een hele dag, en € 12,50 voor een workshop van een halve dag. De werkelijke kosten voor de organisatie van een workshop en het inhuren van de trainers zijn per deelnemer veel hoger.

Heb je vragen of interesse?

Wij helpen je graag.