Cao Callcenters nieuws
13 oktober 2023
Concentrix enquête - teleurstellende uitkomst
Eerder dit jaar is er een enquête gehouden onder de...
25 augustus 2023
Pauzes Webhelp
In juli zijn er twee gesprekken geweest met Webhelp. Ook heeft...
18 augustus 2023
Nieuws cao contactcenters
Deze week is de cao contactcenters algemeen verbindend verklaard...
24 juli 2023
Teleperformance 10 minuten claim
De rechter heeft Teleperformance veroordeeld om 10 minuten...
17 juli 2023
Update cao Contactcenters, nog geen loonsverhoging geboden
CNV Vakmensen en andere vakbonden hebben met werkgevers gesproken...
30 juni 2023
Concentrix: fill in the survey once again
CNV Vakmensen is an independent trade union who protects the...
13 juni 2023
Doorbetaling pauzes Webhelp
Jullie vertelden ons dat Webhelp de korte pauzes niet langer zal...
1 juni 2023
Start cao-overleg Contactcenters
Dit gaat over jouw loonsverhoging en arbeidsvoorwaarden!...
23 mei 2023
Teleperformance: inlogtijd is werktijd en moet betaald worden
Het Gerechtshof heeft een uitspraak gedaan waarin Teleperformance...
13 april 2023
Vul nu de enquête in voor de nieuwe cao Callcenters!
De onderhandelingen voor de cao Contactcenters gaan binnenkort...
15 november 2022
Uitslag van jullie stemming: een nieuwe cao Callcenters!
De leden van CNV vakmensen hebben in meerderheid vóór het eindbod...
31 oktober 2022
Stem over het eindbod cao Callcenters: de plussen en minnen
We hebben lang met de contactcenter-werkgevers geprobeerd tot een...