Callcenters nieuws

28 februari 2025
‘Ik ben niet aangenomen om de hele dag koffie te halen’
Tijmen (23) liep stage bij een consultancybureau

19 februari 2025
CNV tegen wetsvoorstel 'afschaffen tegemoetkoming arbeidsongeschikten'
CNV-inzetbrief downloaden

5 februari 2025
Kijk in de cao-tekst voor Facilitaire Contactcenters
De lonen in de Facilitaire Contactcenters zijn voor agents in...

7 januari 2025
CNV Belastingservice 2025
Heb je hulp nodig bij je belastingaangifte of toeslagen? Kom naar...
13 december 2024
Nieuwsbrief leden Teleperformance in verband met 10 minuten-claim
Naar aanleiding van de 10 minuten inlogtijd die in het verleden...

6 december 2024
Dit is onze inzet voor cao’s in 2025
Wie aan een nieuwe cao denkt, denkt in de meeste gevallen vooral...

29 november 2024
CNV organiseert workshop Rouw en werk op symposium ‘Doodnormaal’
Leer hoe je rouw bespreekbaar maakt, op het werk en daarbuiten
4 november 2024
Teleperformance 10 minuten-claim
Je ontvangt deze e-mail omdat je ons hebt gemaild over de situatie...

28 oktober 2024
CAO contactcenters goedgekeurd! Meer loon, beter pensioen en een krachtige vakbond!
We hebben goed nieuws! Dankzij jullie betrokkenheid en stem is de...

15 oktober 2024
Onderhandelingsresultaat cao Facilitaire Contactcenters
We hebben met jullie werkgevers de afgelopen maanden gesproken...

IOW voor oudere werkelozen met vier jaar verlengd
De Eerste Kamer heeft op 1 oktober ingestemd met een vierjarige...

29 september 2024
Cao onderhandelingen cao contactcenters
De onderhandelingen voor de cao contactcenters gaan beginnen....