Callcenters nieuws

13 december 2024

Nieuwsbrief leden Teleperformance in verband met 10 minuten-claim

Naar aanleiding van de 10 minuten inlogtijd die in het verleden...

6 december 2024

Dit is onze inzet voor cao’s in 2025

Wie aan een nieuwe cao denkt, denkt in de meeste gevallen vooral...

29 november 2024

CNV organiseert workshop Rouw en werk op symposium ‘Doodnormaal’

Leer hoe je rouw bespreekbaar maakt, op het werk en daarbuiten

4 november 2024

Teleperformance 10 minuten-claim

Je ontvangt deze e-mail omdat je ons hebt gemaild over de situatie...

28 oktober 2024

CAO contactcenters goedgekeurd! Meer loon, beter pensioen en een krachtige vakbond!

We hebben goed nieuws! Dankzij jullie betrokkenheid en stem is de...

15 oktober 2024

Onderhandelingsresultaat cao Facilitaire Contactcenters

We hebben met jullie werkgevers de afgelopen maanden gesproken...

nieuws

IOW voor oudere werkelozen met vier jaar verlengd

De Eerste Kamer heeft op 1 oktober ingestemd met een vierjarige...

29 september 2024

Cao onderhandelingen cao contactcenters

De onderhandelingen voor de cao contactcenters gaan beginnen....

26 september 2024

Uitspraak Teleperformance inlogtijd = werktijd

De Hoge Raad heeft uitspraak gedaan over de vraag of inlogtijd...

26 juli 2024

Ontdek het nieuwe cao Contactcenter-magazine en laat je stem horen!

We hebben fantastisch nieuws voor jullie! Speciaal voor de komende...

8 juli 2024

Contactcenters: cadeautje voor jou, online magazine met een schat aan info!

Hoe krijg je meer invloed op jouw cao? Wat moet je doen als je...

14 juni 2024

Contactcenters, inlogtijd is werktijd

Velen van jullie moeten inloggen op veel programma's voordat je...