Ledenraadpleging AkzoNobel

Zoals jullie weten zal jullie cao aan het eind van dit jaar aflopen. Om die reden gaan we eind oktober om tafel met jullie directie om te praten over de verlenging daarvan. Uiteraard is het daarbij van belang dat we met jullie afstemmen wat daarbij de inzet zal zijn. Om jullie bij te praten over de landelijke inzet van bonden, maar ook om te horen welke onderwerpen jullie besproken willen hebben, zullen binnenkort ledenbijeenkomsten worden georganiseerd.

Tijdstippen en locaties

Site                                      Datum                        Tijd                           Ruimte

Ammerzoden                      21 oktober                 11.00                         Oud Kantoorgedeelte Planning

Wapenveld                          23 oktober                 13.30                         Conferenceroom

Sassenheim                         31 oktober                 10.30 & 14.00           Potmolen

We hopen jullie op één van deze bijeenkomsten te ontmoeten!

Vragen of opmerkingen

Heb je vragen of opmerkingen, dan kun je contact opnemen met:

Andre Mulder
Bestuurder CNV
a.mulder@cnv.nl of 0681919869

cao traject

Wil je het hele cao-traject bekijken? Ga dan naar de caopagina met deze link: Cao AkzoNobel - Chemie en Energie | CNV Vakmensen