Fibrant heeft nieuwe cao

De leden van CNV hebben het cao-resultaat, dat de vakbonden met Fibrant hebben afgesproken, goedgekeurd. Een grote meerderheid heeft voor het resultaat gestemd en daarmee is de nieuwe cao een feit. Proficiat.

Enkelen punten uit het resultaat zijn:
* looptijd van de cao is 12 maanden, van 1 juli 2024 tot 1 juli 2025;
* een loonsverhoging van 3%. De eerste verhoging van 1% per 1 juli 2024 met terugwerkende kracht en de tweede verhoging van 2% per 1 januari 2025.
* woon-werkvergoeding omhoog van 21 naar 23 cent per kilometer
* sociaal plan met een jaar verlengd tot en met 31 maart 2026
De komende tijd zullen werkgever en vakbonden de cao-teksten gaan aanpassen.

Pensioen

Onlangs heb je ook kunnen stemmen over de nieuwe pensioenregeling. De meerderheid van de CNV-leden die gestemd hebben, zijn VOOR de nieuwe regeling. Daarmee kunnen we alles in gang zetten om ervoor te zorgen dat deze regeling door PDN kan worden uitgevoerd.

Vragen?

Heb je nog vragen of opmerkingen?  Laat het dan weten. Dat kan via mail of via jouw cao-pagina.

Mede namens kaderlid Peter Streutjens.

Ed Leunissen
bestuurder