Cao Forbo-Novilon komt eraan

Eind van het jaar loopt jullie cao weer af. Dit betekent dat wij binnenkort met de werkgever om tafel gaan zitten om te onderhandelen voor een nieuwe cao. Met jullie werkgever hebben wij al een paar data vastgelegd. Voordat de onderhandelingen van start gaan, hebben wij jullie wensen nodig, die we omzetten naar een formele voorstellenbrief. Daarom hebben wij samen met FNV-bijeenkomsten gepland.

Ledenbijeenkomsten 17 oktober

De ledenbijeenkomsten vinden plaats op donderdag 17 oktober. We nodigen je uit om één van deze bijeenkomsten bij te wonen:

1. van 13:00 uur tot 14:00 uur, of
  2. van 14:00 uur tot 15:00 uur.

De bijeenkomsten vinden plaats in de Gallery op locatie Coevorden.
Kan jij niet naar een bijeenkomst komen, maar wil jij toch jouw input geven? Mail deze dan naar l.kuiper@cnv.nl

Data cao-onderhandelingen

Op 23 oktober, 6 en 28 november gaan wij onderhandelen over jouw nieuwe cao.

Invloed

De cao is voor alle medewerkers in het bedrijf maar jij kan daar als lid van CNV rechtstreeks invloed op uitoefenen. Laat die mogelijkheid niet voorbijgaan! Voor vragen of opmerkingen over jouw werk of het lidmaatschap kan jij ook bij jouw CNV-onderhandelaar terecht.
Volg ons ook op de cao-pagina, waar je al onze nieuwsbrieven aantreft, mee kunt praten en vragen kunt stellen. Ga naar de cao-pagina Cao Forbo Novilon - Chemie en Energie | CNV

Lisa Kuiper
Bestuurder CNV
M 06 4248 9210
l.kuiper@cnv.nl

Stel hier je vraag

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error