Cao MSD (Merck Sharp & Dohme)

Looptijd: -
Nieuwe cao in onderhandeling
Alptekin Akdogan, CNV kaderlid bij NS
Alptekin Akdogan
Onderhandelaar

Merck Sharp & Dohme (MSD) is een internationaal farmaceutisch bedrijf dat onderzoek doet naar innovatieve geneesmiddelen. Het onderdeel Active Pharmaceutical Ingredients (API) is eind 2013, inclusief medewerkers, overgenomen door Aspen. MSD is actief in onderzoek en ontwikkeling om nieuwe behandelingen te vinden voor verschillende medische aandoeningen. In de cao MSD staan afspraken over salaris, werktijden, arbeidsomstandigheden, vakantie, pensioen en veilig en gezond werken.

Belangrijkste punten

• Medewerkers in band 200 en 300 ontvangen een eenmalige uitkering van €500 als je fulltime werkt en medewerkers in band 400 ontvangen €250; dit wordt bereikt door een andere verdeling van geld: de medewerkers in band 500 en hoger krijgen een lagere merit dan de medewerkers die wel onder de cao vallen. * Onderzoek naar ouderschapsverlof en generatiepact.

• Onderzoek naar het pensioen binnen MSD.

Veelgestelde vragen

Alptekin Akdogan, CNV kaderlid bij NS
Alptekin Akdogan
Onderhandelaar

Heb je een vraag of opmerking voor de onderhandelaar?

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error

Wil jij ook meer invloed op jouw arbeidsvoorwaarden?

Word vandaag nog lid van CNV, nu tijdelijk in totaal € 24 voor de eerste 6 maanden. Jouw mening telt!

• Deel jouw wensen voor een nieuwe cao
  • Geef je mening tijdens nieuwe onderhandelingen
  • Stem mee met ledenpeilingen
  • Korting op verzekeringen