Nieuwe bestuurder CNV bij Sabic IP

Midden in de pensioentransitie besluit ik zelf met pensioen te gaan. Na 23 jaren voor het CNV als bestuurder te hebben gewerkt, betekent dit het eind van mijn loopbaan. Ik kan op 63-jarige leeftijd met vervroegd pensioen en ga dat dan ook doen. Mijn vrouw stopt MET haar autorijschool. We hadden dit zo gepland. Ik wil jullie danken voor de enerverende en leuke jaren. Kathelijne van der Voort zal jullie nieuwe CNV bestuurder bij Sabic IP worden.

Sabic was een tijdvreter, het ging vaak niet vanzelf. Toch hebben we de laatste cao naar tevredenheid af kunnen sluiten. Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie met Kathelijne, Ton, Edwin, Werner en Manus, de belangen van de vakbond binnen Sabic op koers zullen houden.

Maak je collega lid van de vakbond

Wel een verzoek; geef het CNV meer invloed. We zijn nu wel erg klein om ons goed te kunnen profileren, meer leden dus. Een nieuw lid aanmelden gaat heel eenvoudig, en je krijgt er zelf ook nog iets moois voor terug. Ga voor informatie en voorwaarden naar CNV leden werven.

Nieuwe leden betalen de eerste 6 maanden slechts € 4 per maand. Dit is een tijdelijke actie dus wees er snel bij. Word lid!

Het gaat jullie goed!

Peter Vlaming