Ga naar huidige Cao

portret bestuurder Aron Foppen
Aron Foppen
Onderhandelaar

Het bedrijf Shell is een begrip in de wereld en zeker in Nederland. Onder Shell Nederland vallen vele activiteiten, bedrijven en samenwerkingsverbanden. Vakbond CNV sluit een cao af voor Shell-medewerkers bij de Raffinaderij in Pernis en het Shell-complex in Moerdijk.

In de cao Shell lees je de meest actuele afspraken over salaris, werktijden, werkomstandigheden, verlofregelingen, veilig en gezond werken.

Belangrijkste punten

• Een cao met nette loonsverhogingen die van een marktleider verwacht mogen worden

• Een cao die werknemers in de gelegenheid stelt een financiële scan, loopbaanadvies met focus op duurzame inzetbaarheid en digitalisatiecursussen af te nemen

• Een cao waar werk gemaakt wordt van het verminderen van werkdruk en het verbeteren van vitaliteit

Veelgestelde vragen

Contactpersoon

portret bestuurder Aron Foppen
Aron Foppen
Onderhandelaar

Heb je een vraag of opmerking voor de onderhandelaar?

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

Error

Wil jij ook meer invloed op jouw arbeidsvoorwaarden?

Word vandaag nog lid van CNV, nu tijdelijk in totaal € 24 voor de eerste 6 maanden. Jouw mening telt!

• Deel jouw wensen voor een nieuwe cao
  • Geef je mening tijdens nieuwe onderhandelingen
  • Stem mee met ledenpeilingen
  • Korting op verzekeringen