Nieuws uit de sector Metalektro

De Metalektro is een prachtige sector. Een sector die staat te springen om nieuwe mensen én graag de huidige vakkrachten wil behouden. Wij houden jou op de hoogte en delen we het nieuws uit de sector. In deze nieuwsbrief tref je een link van de infobulletin aan voor zowel de Nederlandse als de Engelse versie. Tevens tref je ook informatie aan over de stemming van de nieuwe pensioenregeling Metalektro.

Ontvang je deze nieuwsbrief per post

Krijg jij deze nieuwsbrief per post, dan hebben wij geen e-mailadres van jou of je hebt je uitgeschreven voor nieuwsbrieven van CNV. Wij willen jou het liefst zo snel mogelijk op de hoogte stellen van al het nieuws. Log daarom in op “mijncnv” op onze site: www.cnv.nl om je gegevens te controleren of geef je e-mailadres opnieuw door aan secretariaat@cnv.nl
De infobulletin is te vinden op de cao-pagina www.cnv.nl/industrie/metalektro/cao-metalektro

Nieuwe pensioenregeling Metalektro

We willen jullie erop wijzen dat jullie nog steeds kunnen stemmen op de nieuwe pensioenregeling Metalektro. Klik hier om te stemmen.
Stemmen kan tot en met 31 oktober 2024.

Omdat veel gepensioneerden, die geen e-mailadres hebben, te laat de nieuwsbrief hebben ontvangen over de deelname van de MS Teams meeting op 15 oktober hebben we een extra MS Teams meeting gepland op 30 oktober 2024. Meld je bij het secretariaat aan per mail secretariaat@cnv.nl of per telefoon 030 -7511570 dan kunnen wij jou de link mailen. Je kunt dit doen tot woensdag 30 oktober 17.00 uur.

Je kunt ook naar deze nieuwsbrief gaan die op onze cao-pagina staat en op onderstaande link klikken. Ook niet gepensioneerden zijn natuurlijk van harte welkom.

Klik hier om deel te nemen aan de vergadering

Maak je collega lid!

Stuur deze nieuwsbrief gerust door aan ongeorganiseerde collega’s. Beter nog maak ze lid. Een nieuw lid aanmelden gaat heel eenvoudig, en je krijgt er zelf ook nog iets moois voor terug. Ga voor informatie en voorwaarden naar CNV leden werven. Als nieuw lid betaal je nu in totaal € 24 voor de eerste 6 maanden. Dit is een tijdelijke actie dus wees er snel bij. Word lid!

Ze kunnen ook zelf lid worden via www.cnv.nl/lid-worden/.

Arthur Bot
Bestuurder CNV

Wil je reageren of heb je een vraag?

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

U
Error