Meld je aan voor de ondernemingsraad ANWB!

CNV is op zoek naar kandidaten voor de ondernemingsraad van ANWB BV die werkzaam zijn bij het onderdeel wegenwacht op de weg en niet op de weg. Werk je als wegenwacht, denk dan serieus na over het OR-lidmaatschap. Zo zorg je dat je niet over het hoofd wordt gezien.

Meepraten in de OR is erg belangrijk

De ondernemingsraad heeft een belangrijke functie bij veranderingen die ANWB wil doorvoeren in de manier waarop het werk georganiseerd is of bij de roosters, de verlofregeling, bij belangrijke investeringen, etc.
Het zijn allemaal onderwerpen die alle medewerkers, maar in dit geval ook specifiek de wegenwachten aangaan. Daarom is het belangrijk dat er (voldoende) wegenwachten in de OR vertegenwoordigd zijn.
Meld je z.s.m. maar uiterlijk 23 oktober via secretariaat@cnv.nl en stuur ons de Bereidverklaring ingevuld toe!

Wil je meer weten?

Mail mij via a.bulsink@cnv.nl