Tweede ronde cao-onderhandelingen Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie

Op 23 mei 2024 hadden we de tweede ronde van de cao-onderhandelingen voor de Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie (KRLI). Het was een moeizaam en productief gesprek. De loonsverhoging is nog een struikelblok. Gelukkig is er nu wel beweging voor een regeling voor oudere werknemers (generatiepact). Wil je meer weten? Nodig de vakbond uit om langs te komen.

Het is van groot belang dat jullie goed op de hoogte zijn van deze onderhandelingen en dat wij horen wat jullie belangrijk vinden. Het is ten slotte jullie werk en jullie cao.  Daarom willen wij graag jou en je collega’s bijpraten over de voortgang en de details van de onderhandelingen. Wij komen hiervoor graag persoonlijk bij jullie op het werk langs.

Nodig ons uit!

Door ons uit te nodigen, geef je ons de kans om jou en je collega’s direct te informeren en te horen wat er speelt op de werkvloer. Dit kan bijvoorbeeld door een bijeenkomst te organiseren in jullie kantine of een andere geschikte ruimte.

Wil je dat we langskomen, mail mij dan.

De volgende ronde van de cao-onderhandelingen vindt plaats op 13 juni 2024. We zouden graag voor die tijd bij jullie langskomen om jullie input mee te nemen naar de onderhandelingen.
Laat ons weten wanneer het jullie schikt, dan plannen we een bezoek in.

Meepraten over jouw cao

Heb je vragen of opmerkingen, laat het ons weten. Wil je reageren of heb je een vraag? Op de cao-pagina van Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie kun jij het hele cao-proces volgen en ook meepraten over de cao. Cao Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie | CNV. Als je deze nieuwsbrief per post ontvangt, ga je naar www.cnv.nl/caos en vul dan Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie in de zoekbalk.

Samen staan we sterker!

Alptekin Akdogan