Webinar op woensdag: De ondernemende schoolleider in het VO

Meld je aan

Ben je klaar om als schoolleider het verschil te maken? Dan is het webinar van Juf Sofie van de Waart in het CNV LeiderschapsLab iets voor jou!

De ondernemende schoolleider

Vandaag de dag zien ouders scholen steeds meer als bedrijven die onderwijsdiensten leveren. Het is belangrijker dan ooit om als schoolleider ondernemend te zijn en een stapje voor te blijven op de markt. In dit webinar leer je hoe je met de principes van "Effectuation" jouw school succesvol kunt leiden, zelfs in uitdagende tijden. Iedere crisis biedt nieuwe kansen!

Sofie van de Waart deelt praktische tips voor marketing, public relations en HR in de schoolomgeving, gebaseerd op haar jarenlange ervaring in het onderwijs. Ontdek hoe je jouw school nog beter kunt profileren en een sterke positie kunt innemen. Met deze kennis blijf je als schoolleider relevant en zorg je ervoor dat je school goed voorbereid is op de toekomst.

Waarom heb jij als schoolleider deze kennis nodig?

De rol van de schoolleider verandert. Steeds vaker moet je inspelen op nieuwe verwachtingen van ouders, leerlingen en de samenleving. Dit webinar helpt je om proactief te zijn en je school sterker te maken in een veranderende omgeving.

Het webinar is te bekijken vanaf 16 oktober 11:30.

Vragen vooraf?

Heb je nu al vragen voor het webinar? Stuur ze naar leiderschapslab@cnv.nl, dan behandelen we ze tijdens de sessie.

Samen sterker

Dit live webinar is gratis en open voor zowel CNV-leden als niet-leden. Nodig je bestuurder, teamlid of HR-collega uit en leer samen hoe je jouw school naar een hoger niveau kunt tillen. Meld je aan en ontvang de link om eerdere LeiderschapsLab webinars voor het VO terug te kijken.

Meld je nu aan en mis deze kans niet!

Dit is jouw kans om te leren hoe je als schoolleider echt impact kunt maken. Fan van Sofie van der Waart? Volg dan ook haar webinar op woensdag voor het CNV LeiderschapsLab over de Do’s & Don’ts van de schoolleider!

Meld je aan voor het webinar

Error
Houd me op de hoogte van het CNV LeiderschapsLab (optioneel)