Bonus van 120 euro voor nieuwe leden GEO

Wist jij dat nieuwe leden 120 euro bonus ontvangen van hun werkgever?

In de huidige cao GEO is afgesproken dat indien men lid wordt van de vakbond, men recht heeft op eenmalig € 120 van de werkgever. Dit geldt voor vakbonden die betrokken zijn bij de cao, zoals CNV. Uitzendkrachten komen hier eveneens voor in aanmerking (o.b.v. de inlenersvergoeding, cao uitzendkrachten ABU).

Daarnaast is in vele organisaties afgesproken dat jij jouw lidmaatschapskosten aan het einde van het jaar mag indienen voor een vergoeding uit de werkkostenregeling. Hierdoor is lidmaatschap extra voordelig en voor nieuwe leden dus zelfs gratis. Temeer omdat lidmaatschap bij CNV de eerste 6 maanden slechts € 24,- kost (dat is 4 euro per maand).

Maar ook als bestaand CNV-lid kun jij profiteren van het voordeel om nieuwe leden te werven. Als jij namelijk nieuwe leden aandraagt, ontvang je een cadeaubon van € 20,-. Een leuke motivatie dus om jouw collega lid te maken van CNV.

CNV-voordelen op een rij:

Klik hier om jouw collega's uit te nodigen om lid te worden van CNV.

Samen staan we sterker, bijvoorbeeld bij cao-onderhandelingen, maar ook als er ontwikkelingen zijn binnen jouw organisatie of als je extra ondersteuning wenst in jouw loopbaan.

Ben je al lid en heb je interesse om actief te worden? Bijvoorbeeld door deel te nemen in onze cao-kadergroep, een van de cao-werkgroepen, of als kaderlid op de werkvloer? Neem dan gerust contact op voor meer informatie met CNV-bestuurder Chantal van Dijk: c.vandijk@cnv.nl