Jij en ik; de bond binnen de Omroepen

De afgelopen jaren is Peter Vlaming jullie trouwe vakbondsbestuurder vanuit CNV geweest. Hij is met pensioen gegaan en ik volg hem op. In deze nieuwsbrief stel ik mijzelf graag even voor en nodig ik jou uit om ook aan te sluiten bij het overleg met de Omroepen!

Ik
Al 40 jaar is mijn naam Micky, ik woon in Vleuten in een heerlijk klushuis met man, dochter van anderhalf jaar, een paar kippen en een kat. Ik ga er graag op uit, met het gezin op avontuur (kan ook in de achtertuin!) of wat verder weg met de motor.

Sinds begin 2022 werk ik bij CNV, daarvoor heb ik lang bij NS gewerkt binnen HRM als beleidsadviseur. Ik heb een juridische achtergrond en heb ook veel kennis over de Arbeidstijdenwetgeving en de Wet op de Ondernemingsraden. Binnen CNV heb ik een divers pakket; ik heb een aantal Industrie bedrijven en ik word gebeld wanneer er iets in Rotterdam gaande is bij een Metaalbedrijf. Daarnaast ben ik er voor jullie; die werken bij de Omroepen!

Jij
Nu ben ik heel benieuwd wie jij bent! Ik weet dat je bij de Omroepen werkt en ik denk dat je boven de 18 jaar bent en onder de 70…Maar juist de rest, vertel het me! Met welk been stap jij als eerste uit bed ’s ochtends? Wat wilde je worden toen je 6 jaar werd en is dat een beetje gelukt? Waar haal jij je geluk uit op werk? Maak je gebruik van de trap of pak je de lift?Zonder gekheid; ik ben oprecht nieuwsgierig naar jou!

De Bond binnen de Omroepen
Zoals jullie weten hebben we vorig jaar niet meegetekend met de cao. We hebben even de rust gepakt en we zullen jullie zo snel mogelijk weer informeren wanneer er iets te melden is. Ons geliefde kaderlid Wilma gaat binnenkort ook genieten van haar pensioen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die geïnteresseerd is om aan te sluiten bij de gesprekken met de werkgever. Het kost niet wat tijd, maar levert vooral veel op! Mocht je er meer over willen weten, bel of mail mij vooral.

Wel hebben we niet alleen jou maar ook je collega voor nodig! Is je collega nog niet lid, maar heeft wel een sterke mening over bijvoorbeeld de verlofuren of het salaris? Ga dan naar de website, maak je collega lid en ontvang zelf ook een leuk extraatje. Wist je trouwens al dat op onze website je het hele cao-traject kunt volgen en de mogelijkheid hebt om vragen en opmerkingen te plaatsen?

Met groet, Micky van Loon
m.vanloon@cnv.nl +31 6 2886 6596

Heb je een vraag of opmerking?

Er zijn nog geen reacties, wees de eerste!

Error