Lidmaatschap opzeggen

Bekijk de veelgestelde vragen

Wat jammer dat je overweegt je lidmaatschap op te zeggen. De vakbond is er om jouw belangen te vertegenwoordigen en jouw stem te laten horen. Samen strijden we voor betere arbeidsvoorwaarden. Hoe meer leden we hebben, hoe sterker we staan.

De belangrijkste voordelen waar je als CNV-lid van profiteert

Als lid van CNV krijg je veel extra's die je ondersteunen in je werk en privéleven. Hieronder vind je de belangrijkste voordelen en diensten van je lidmaatschap. Meer weten? Bekijk onze dienstenpagina.

Rechtsbijstand

Krijg juridische ondersteuning in zowel werk- als privésituaties.

Persoonlijk advies

Ontvang deskundig advies over je salaris, contract of professionele ontwikkeling.

Meepraten over jouw cao

Heb inspraak en stemrecht bij jouw cao-onderhandelingen.

Kennisbank en vraagbaak

Stel onbeperkt jouw vragen over werk en inkomen

Ondersteuning bij gebeurtenissen

Krijg hulp bij ziekte, rouw, overgang en andere belangrijke momenten in je leven.

Trainingen en workshops

Volg trainingen, workshops en webinars voor jouw professionele groei.

Profiteer van contributievoordeel

Wist je dat je een deel van de betaalde vakbondscontributie via je werkgever kunt terugvragen. In veel cao's is dit afgesproken en kun je jaarlijks tot wel € 90 besparen op je contributie. Bekijk meer informatie over contributieteruggave en ontdek hoe je dit voordeel aanvraagt.

Weet je zeker dat je ons kunt missen?

Twijfel je aan de waarde van je lidmaatschap? Bijvoorbeeld omdat je met pensioen gaat of van baan verandert? Bel ons (030 751 1001) gerust voor een gesprek of neem contact op via het contactformulier. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00. Houd ook rekening dat bij opzeggen eventuele exclusieve ledenkortingen en de rechtshulp automatisch vervallen.

vrouw werk bellen kantoor

Toch je lidmaatschap opzeggen?

Je kunt je lidmaatschap eenvoudig telefonisch stopzetten. Bel met ons. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 - 17:00 uur op 030 751 1001 (lokaal tarief).

Bel ons nu

Opzeggen bij overlijden

Bij het verlies van een dierbare komt er veel op je af. Het opzeggen van een lidmaatschap willen wij daarom zo makkelijk mogelijk maken. Bekijk meer informatie en zeg eenvoudig het lidmaatschap op van de overledene.

Veelgestelde vragen over opzeggen