Stads- en streekvervoer nieuws
21 september 2022
Moet de cao OV 2022 opengebroken worden?
Een interview met Piet Fortuin in de Telegraaf met de stevige kop...
20 september 2022
CNV-reactie op Miljoenennota: Meer nodig voor middeninkomens
CNV-reactie op Miljoenennota
20 september 2022
Ledenbijeenkomst cao-voorstellen cao OV 2023, 28 september te Elst
Hiermee worden jullie uitgenodigd om INPUT te leveren voor de...
19 september 2022
Beschaving
Özcan Akyol is schrijver, columnist, radio- en...
19 september 2022
Overregulering: mag het een onsje minder zijn?
Administratie, verplichte documentatie en bureaucratie; regeldruk...
19 september 2022
CNV: lonen moeten met 5 tot 10 procent omhoog
Hoog tijd voor een forse loonsverhoging
19 september 2022
Wie het weet, mag het zeggen: de toekomst van werk
In het onderwijs, de zorg, de politie, het openbaar vervoer, in de...
19 september 2022
‘Krappe arbeidsmarkt: hoofdbrekens én kansen’
Interview hoogleraar economie Olaf van Vliet
19 september 2022
Goed werkgeverschap bepalend in tijden van schaarste
Personeel vinden en houden, is een kwestie van goed...
17 september 2022
Is in tijden van krapte alles geoorloofd?
Personeel vinden, binden en behouden
14 september 2022
Waarom heeft CNV wel gestaakt bij HTM en NS en niet bij OV en MuMo
Wij krijgen veel vragen waarom CNV wel gestaakt heeft bij NS of...
14 september 2022
Stand van zaken cao Openbaar Vervoer (11)
Inmiddels is CNV Vakmensen zich aan het richten op de cao 2023....