Callcenters nieuws
14 juni 2023
Participatiewet moet fundamenteel op de schop
Maak de Participatiewet menselijker! Dat is de boodschap van het...
13 juni 2023
Tijd voor jezelf, probeer het gewoon!
Webinar over de overgang
13 juni 2023
Doorbetaling pauzes Webhelp
Jullie vertelden ons dat Webhelp de korte pauzes niet langer zal...
12 juni 2023
CNV: werknemers moeten beter meeprofiteren van bedrijfswinst
Werkgevers moeten jaarlijks belastingvrij voor 2.000 euro aan...
1 juni 2023
Start cao-overleg Contactcenters
Dit gaat over jouw loonsverhoging en arbeidsvoorwaarden!...
30 mei 2023
Reactie CNV op instemming Pensioenwet ‘Historisch moment in de Nederlandse pensioengeschiedenis’
Reactie CNV op instemming Pensioenwet
25 mei 2023
CNV-analyse: rekeningrijden kost werkenden honderden euro’s extra per maand
Miljoenen werkenden dreigen maandelijks honderden euro’s meer aan...
23 mei 2023
Teleperformance: inlogtijd is werktijd en moet betaald worden
Het Gerechtshof heeft een uitspraak gedaan waarin Teleperformance...
23 mei 2023
Moet je als zieke werknemer een vaststellingsovereenkomst aangaan met je werkgever?
Jan heeft een vast contract bij zijn werkgever. Hij heeft er...
19 mei 2023
Hoeveel vakantiegeld krijg ik?
De maand mei staat voor werknemers of uitkeringsgerechtigden...
11 mei 2023
'Gouden emmers' en natte dweilen voor Amsterdamse hotels
CNV-team vraagt met ludieke actie aandacht voor hotelschoonmakers
8 mei 2023
CNV: looneis van 10% zeer gerechtvaardigd
Een looneis van 10% is uiterst goed te verdedigen. Zeker nu zoveel...