Callcenters nieuws

19 september 2022

Wie het weet, mag het zeggen: de toekomst van werk

In het onderwijs, de zorg, de politie, het openbaar vervoer, in de...

19 september 2022

‘Krappe arbeidsmarkt: hoofdbrekens én kansen’

Interview hoogleraar economie Olaf van Vliet

19 september 2022

Goed werkgeverschap bepalend in tijden van schaarste

Personeel vinden en houden, is een kwestie van goed...

interview

17 september 2022

Is in tijden van krapte alles geoorloofd?

Personeel vinden, binden en behouden

opinie

13 september 2022

Zorgwerkgevers, teken IZA niet

“Het zorgpersoneel is een fatsoenlijk salaris verschuldigd, al is...

11 september 2022

Cao-resultaat bij NS, acties worden opgeschort

De vakbonden (VVMC, FNV en CNV Vakmensen) hebben vanmorgen vroeg...

blog

9 september 2022

Ziek uit dienst? Hier moet je allemaal aan denken

Meester Rob is in tijdelijke dienst bij een onderwijsstichting....

nieuws

8 september 2022

CNV: Cao-onderhandelingen metalektro starten constructief

AMERSFOORT – De cao-partijen in de metalektro hebben vandaag een...

webinar

5 september 2022

Zomeravondsessies met CNV

De zomer, een moment voor bezinning en verdieping. Om even wat...

30 augustus 2022

Teken de petitie voor werknemers bij Teleperformance

De cao contactcenters ligt stil en dat betekent dat er vanuit de...

15 juni 2022

CNV-analyse: pensioenlozen kosten belastingbetaler 100 miljard euro

Mensen die geen pensioen opbouwen, kosten de belastingbetaler...

2 juni 2022

Prijzen blijven stijgen, maar jullie CAO Contactcenters staat stil

De Contactcenter-werkgevers weigeren nog steeds om een goede...