Callcenters nieuws
20 mei 2022
Brainstormsessie voor een positieve cao Facilitaire Contactcenters (ook wel callcenters)
Werk jij in een callcenter, contactcenter of klantenservice via...
11 april 2022
Leden wijzen cao-eindbod facilitaire contactcenters af, wat betekent dat?
De leden van CNV Vakmensen hebben het cao-eindbod van de...
8 februari 2022
CNV-onderzoek: gescheiden werknemer vaak in knel
Gescheiden werknemers komen vaak in de knel op het werk. 16%...
4 februari 2022
Loonsverhoging van 100 euro in Cao Contactcenters?
Gaat jouw loon omhoog of blijft dat gelijk? En hoe zit het met...
3 februari 2022
Massa is Kassa cao callcenters
Follow the money liet zien dat Contactcenters bizarre marges maken...
2 februari 2022
Hoe zit het met loonsverhoging en pensioen in de cao Contactcenters?
De cao Contactcenters is vorig jaar met veel moeite tot stand...
13 januari 2022
Tussenstand onderhandelingen Cao Facilitaire Contactcenters
Vandaag hebben vakbonden met jullie werkgevers gesproken. Het...
23 december 2021
Contactcenters: inlogtijd is werktijd
Veel van jullie moeten 10-20 minuten voordat je begint met bellen...
9 december 2021
Ongelooflijk teleurstellende onderhandelingen cao contactcenters
Woensdag sprak ik namens CNV Vakmensen met werkgevers over jullie...
26 november 2021
Callcenter medewerker: wil jij salaris inleveren?
Als de werkgevers hun gang kunnen gaan dan is de inflatie hoger...
2 september 2021
CAO Contactcenters Wil jij loonsverhoging?
De cao contactcenters loopt straks af. In de cao worden jouw...
30 april 2021
Covid Support: gaat het beter?
De problemen voor jullie, uitzendkrachten via Olympia en Young...