Callcenters nieuws

20 mei 2022

Brainstormsessie voor een positieve cao Facilitaire Contactcenters (ook wel callcenters)

Werk jij in een callcenter, contactcenter of klantenservice via...

11 april 2022

Leden wijzen cao-eindbod facilitaire contactcenters af, wat betekent dat?

De leden van CNV Vakmensen hebben het cao-eindbod van de...

onderzoek

8 februari 2022

CNV-onderzoek: gescheiden werknemer vaak in knel

Gescheiden werknemers komen vaak in de knel op het werk. 16%...

4 februari 2022

Loonsverhoging van 100 euro in Cao Contactcenters?

Gaat jouw loon omhoog of blijft dat gelijk? En hoe zit het met...

3 februari 2022

Massa is Kassa cao callcenters

Follow the money liet zien dat Contactcenters bizarre marges maken...

2 februari 2022

Hoe zit het met loonsverhoging en pensioen in de cao Contactcenters?

De cao Contactcenters is vorig jaar met veel moeite tot stand...

13 januari 2022

Tussenstand onderhandelingen Cao Facilitaire Contactcenters

Vandaag hebben vakbonden met jullie werkgevers gesproken. Het...

23 december 2021

Contactcenters: inlogtijd is werktijd

Veel van jullie moeten 10-20 minuten voordat je begint met bellen...

9 december 2021

Ongelooflijk teleurstellende onderhandelingen cao contactcenters

Woensdag sprak ik namens CNV Vakmensen met werkgevers over jullie...

26 november 2021

Callcenter medewerker: wil jij salaris inleveren?

Als de werkgevers hun gang kunnen gaan dan is de inflatie hoger...

2 september 2021

CAO Contactcenters Wil jij loonsverhoging?

De cao contactcenters loopt straks af. In de cao worden jouw...

30 april 2021

Covid Support: gaat het beter?

De problemen voor jullie, uitzendkrachten via Olympia en Young...